Facebook

Ratkaisun avaimia kirjaston asiakaspalveluun





Aika
    18.04.2018

klo 9.00 - 16.15 (8 oppituntia)
Paikka
    Lahti (tarkennetaan kutsussa)
Kohderyhmä
    Kirjastojen henkilöstö
Tavoite
    Koulutus tarjoaa teoriatietoa ja keinoja toimivan asiakaspalvelun tueksi. Koulutuksessa opitaan rakentavaa vuorovaikutusta, hyvää kontaktin luontia, tarkoituksenmukaista reagointia ja toimintatapaa, aktiivista kuuntelua sekä erilaisuuden ymmärtämistä ja hyödyntämistä. Ratkaisukeskeisellä otteella luodaan vaikuttavampia asiakassuhteita, parannetaan työilmapiiriä ja vaikutetaan omaan jaksamiseen.
Sisältö
    Luottamuksen rakentaminen ja hyvä kontakti
Kehollisuuden ja tunteiden huomiointi
Rakentava vuorovaikutus
Rennon ja vaivattoman yhteistyön kehittäminen
Haastavien ihmisten ja tilanteiden kohtaaminen
Erilaisuuden arvostaminen ja ymmärtäminen
Myönteinen jämäkkyys
Kouluttajat
    PsM Anna Säynäjäkangas
Lisätietoja
    Eija Pollari, puh. 050 5418 084
tai info@paijathameenkesayliopisto.fi
Lisätietoja hakeutumisesta
    Sitovat ilmoittautumiset 3.4.2018 mennessä osoitteessa www.paijathameenkesayliopisto.fi. Kutsu koulutukseen lähetetään sähköpostitse ilmoittautumisajan päätyttyä. Ilmoittautumisajan jälkeen voi tiedustella vapaita opiskelupaikkoja kesäyliopiston toimistosta.
Hinta
    150 €
Ilmoittautumiset
    03.04.2018 mennessä
Peruutusehdot
    Peruutusmaksu 50 % maksusta, mikäli peruutus tehdään sitovan ilmoittautumispäivän ja koulutuksen alkamisen välisenä aikana. Jos peruutus tapahtuu koulutuksen jo alettua, perimme koulutuksen koko hinnan.


Ilmoittaudu koulutukseen

Tulostettava versio

Palaa